Často kladené otázky

Ako si môžem zmeniť prezývku, alebo vek?
Ako si môžem zmeniť e-mailovú adresu?
Môžem niekde nahlásiť užívateľa?
Čo znamená zablokovanie užívateľa?
Kde si môžem zablokovať užívateľa?
Môžem si zablokovaného užívateľa odstrániť z blokovania?
Zabudol / a som svoje prihlasovacie heslo. Čo mám robiť?
Zabudol som e-mail, na ktorý som sa registroval / a. Čo mám robiť?
Neprišiel mi e-mail pre zmenu prihlasovacieho hesla. Čo mám robiť?
Pokiaľ si aktivujem svoj profil, bude sa mi členstvo automaticky predlžovať / strhávať z účtu?
Môžete mi zmazať hodnotenie z profilu?
Kto môže vidieť moje fotografie?
Poslal som platbu, ale môj profil nie je stále aktívny. Čo mám robiť?
Za ako dlho bude môj profil aktívny po zaslaní platby na váš účet?
Registroval / a som sa omylom ako muž / žena. Ako môžem zmeniť typ profilu?
Čo znamená deaktivácia profilu? Ako môžem zmazať zo servera všetky dáta?
Profil som deaktivoval / a a chcem ho znovu aktivovať. Ako mám postupovať?
Profil mi vypršal skôr než bola dĺžka zakúpeného obdobie. Ako je to možné?
Umožňujete aktivácii profilu platbu kartou?
Ako si môžem overiť svoj profil?
Je užívanie portálu zadarmo?

Ako si môžem zmeniť prezývku, alebo vek?

Ak potrebujete zmeniť niektorý z týchto údajov, kontaktujte nás, prosím, cez kontaktný formulár a radi vám ich zmeníme.

Ako si môžem zmeniť e-mailovú adresu?

Pre zmenu e-mailovej adresy, nás, prosím, kontaktujte z Vášho e-mailu, na ktorý ste vykonal / a registráciu. Musíme si overiť, že ste majiteľom účtu. Ak sa do svojej pôvodnej e-mailovej adresy už nedostanete tak nás, prosím, kontaktujte e-mailom na info @hladamsponzora.sk a overenie bude vykonané náhradným spôsobom.

Môžem niekde nahlásiť užívateľa?

Áno. Užívateľa môžete nahlásiť na jeho profile, kliknutím na odkaz "nahlásiť užívateľa" vľavo dole pod jeho fotografiami.

Čo znamená zablokovanie užívateľa?

Ak si užívateľa zablokujete, tak vás už nebude môcť cez našu aplikáciu kontaktovať a ani váš profil neuvidia v prehľade užívateľov.

Kde si môžem zablokovať užívateľa?

Užívateľa si zablokujete vo vašej otvorenej konverzácii pomocou tlačidla "trvalo zablokovať užívateľa".

Môžem si zablokovaného užívateľa odstrániť z blokovania?

Áno. Po prihlásení do svojho profilu kliknite prosím vpravo na ikonku "menu", vyberte zo zoznamu "ignorovaní" a odstráňte ho.

Zabudol / a som svoje prihlasovacie heslo. Čo mám robiť?

Kliknite na link "poslať zabudnuté heslo", ktoré nájdete na prihlasovacej stránke. Náhradné heslo, či odkaz pre jeho zmenu, vám príde na e-mail, ktorý ste zadal / a pri registrácii.

Zabudol som e-mail, na ktorý som sa registroval / a. Čo mám robiť?

Kontaktujte nás e-mailom na info@hladamsponzora.sk

Neprišiel mi e-mail pre zmenu prihlasovacieho hesla. Čo mám robiť?

Skontrolujte prosím zložku nevyžiadanej pošty (SPAM). Môže sa stať, že e-mail spadol tam. Ak e-mail neprišiel do 10 minút od odoslania vašej požiadavky ani do zložky nevyžiadanej pošty, kontaktujte nás z vašej e-mailovej schránky, na ktorú ste vykonal / a registráciu e-mailom na info@hladamsponzora.sk

Pokiaľ si aktivujem svoj profil, bude sa mi členstvo automaticky predlžovať / strhávať z účtu?

Nie. Ak budete chcieť svoj profil predĺžiť / znova aktivovať, musíte platbu vykonať znova.

Môžete mi zmazať hodnotenie z profilu?

Prípadné zmazanie hodnotenie riešime vždy individuálne. Pre jeho zmazanie nás, prosím, kontaktujte na email info@hladamsponzora.sk, alebo po prihlásení prostredníctvom kontaktného formulára na stránkach.

Kto môže vidieť moje fotografie?

Viditeľnosť fotografií si volíte sami. Na portáli tak máte možnosť svoje fotografie nahrať buď pod heslo a potom tieto fotografie vidí iba používatelia, ktorým sám / a heslo oznámite, alebo máte možnosť svoje fotografie ukázať iba používateľom, ktorí majú sami overenú fotografiu, alebo registrovaným užívateľom. Prípadne máte možnosť zvoliť si neviditeľný profil. V takom prípade nebudete uvedený / a v zozname používateľov a váš profil a fotografie ukážeme iba užívateľovi, ktorého kontaktujete alebo mu pošlite sympatiu.

Poslal som platbu, ale môj profil nie je stále aktívny. Čo mám robiť?

Skontrolujte prosím či ste pri zadávaní platby uviedol správny variabilný symbol. Ak váš profil nebol aktivovaný ani do druhého pracovného dňa od platby, alebo ste variabilný symbol neuviedol, prosím kontaktujte nás a uveďte z akej banky a na aký náš účet ste platbu vykonával, popr. aký ste uviedol variabilný symbol.

Za ako dlho bude môj profil aktívny po zaslaní platby na váš účet?

Ak posielate platbu v rámci tej istej banke, tak dôjde k aktivácii do niekoľkých minút. Ak posielate platbu do inej banky ako je tá vaša, aktivácia prebehne nasledujúci pracovný deň. Platby sú spracovávané denne medzi 8 - 23h. Prijatie platby mimo tento čas môže znamenať neskoršiu aktiváciu profilu.

Registroval / a som sa omylom ako muž / žena. Ako môžem zmeniť typ profilu?

Kontaktujte nás prosím e-mailom z e-mailovej schránky, na ktorú ste vykonal / a registráciu na info@hladamsponzora.sk alebo po prihlásení cez kontaktný formulár .

Čo znamená deaktivácia profilu? Ako môžem zmazať zo servera všetky dáta?

Deaktiváciou profilu skryjete svoj profil aj vaše konverzácie na serveri. Počas deaktivácie sa nedá k profilu prihlásiť. Ak máte záujem o definitívnej zmazanie vášho profilu a osobných dát zo servera, kontaktujte nás z e-mailovej schránky, na ktorú ste vykonal / a registrácii alebo po prihlásení cez kontaktný formulár.

Profil som deaktivoval / a a chcem ho znovu aktivovať. Ako mám postupovať?

Kontaktujte nás e-mailom z e-mailovej schránky, z ktorej ste vykonal / a registráciu na info@hladamsponzora.sk. Na žiadosti na obnovenie profilu vykonanej cez kontaktný formulár nebude reagované, pretože tak nie je overená vaša totožnosť.

Profil mi vypršal skôr než bola dĺžka zakúpeného obdobie. Ako je to možné?

Platnosť profilu je ukončená po skončení dĺžky zakúpeného obdobia alebo po vyčerpaní limitu pre oslovenie, podľa toho čo nastane skôr. Vyčerpal ste limit pre počet odomknutých konverzácií, ktorý ste zakúpil. Ak máte záujem o oslovenie ďalších užívateľov, vykonajte predĺženie služby.

Umožňujete aktivácii profilu platbu kartou?

V túto chvíľu platba kartou nie je možná. Je však možné vykonať platbu na náš účet u PayPal. Ak máte o platbu cez PayPal záujem, kontaktujte nás a napíšte nám spolu s oznámením na akú dobu si prajete aktiváciu vykonať. My vám následne zašleme na váš e-mail výzvu k platbe.

Ako si môžem overiť svoj profil?

Postupujte prosím podľa tohto návodu .

Je užívanie portálu zadarmo?

Registrácia je pre všetkých zadarmo. Ak sponzora hľadáte, je pre Vás zdarma tiež neobmedzené užívanie portálu. Ak chcete byť sponzorom a máte teda záujem kontaktovať dievčatá, ktoré sponzora hľadajú, je pre Vás užívanie portálu spoplatnené. Uhradením poplatku preukazujete skutočný záujem o to, stať sa sponzorom.